Powered By Blogger

Wednesday, January 12, 2011

aduiiii

ari ni aku terbaca..blog member aku...seorg petlover..lani dier bela anjing yang teraniya...isu nya kat sini anjing tu kena pukul dgn seorg ustz...Alhamdulillah Hamba Allah petlover tlg selamatkan...just aku terkilan dgn sensitiviti org melayu yang mengaku Islam...pandang hina kat anjing..binatang ni bukan utk di hina..just najis yang perlu kita samakkan..aku waktu kecil pun teringat.ustz aku sendiri yang baling batu kat anak anjing..padahal anak anjing tumpang berehat bawah kete..batu kecik takpe..if nak halau cara yang lebih baik takkan ada...kenkadang org Islam tu yang memburuk kan Islam tu sendiri.....pelik selalu guna pepatah bagai anjing dgn kucing menggambarkan org yang suka bergaduh..hakikatnya diorg pun berdamai just manusia je still bergaduh siap berbunuhan akibat tamak haloba..so pepatah dah x bleh pakai sekarang adios...

No comments:

Post a Comment